Klant Adviseur Fashion (C&A, Esprit, Converse

Bij Majorel verzorgen zij de klantenservice voor verschillende Customer Service projecten. Hierbij moet je onder andere denken aan Vattenfall en C&A. Voor hen is service waar ze op het gebied van klantervaring echt onderscheidend kunnen zijn.


Functieomschrijving

Driven to go further!
Ben jij communicatief vaardig en vind jij het leuk om shoppende klanten te helpen met al hun vragen? Dan is de functie van Klant Adviseur Fashion wellicht iets voor jou! Als Klant Adviseur Fashion bij Majorel start je eerst voor C&A en er zijn mogelijkheden om door te groeien naar andere Fashion labels zoals Birkenstock, Brax, Triumph, Converse of Esprit. Het contact met een klant kan telefonisch, per e-mail of per chat worden gelegd.

Als Klant Adviseur Fashion ben je een talent als het aankomt op luisteren. Je weet daardoor goed wat de klant nodig heeft en weet daarop in te spelen. Bij Majorel word je opgeleid tot een expert op het gebied van de fashion labels, zodat je elke klant vol vertrouwen en kennis kan helpen.

Vragen van klanten die je kunt verwachten zijn o.a.:
• Ik wil een kortingscode op de website invoeren, deze werkt niet... HELP!
• Ik zoek schoenen voor een bepaalde gelegenheid, welke zijn hiervoor leuk?
• Ik heb mijn bestelling thuis ontvangen maar wil graag het pakketje terugsturen, hoe doe ik dat?
• Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen, hoe zorg ik ervoor dat ik het juiste alsnog krijg?

Vragen

• Je bent communicatief vaardig;
• Ervaring met klantenservice/kantoorwerkzaamheden is een pré;
• Goede Nederlandse en Engelse spreek- en schrijfvaardigheid;
• Je bent vriendelijke, enthousiast en flexibel;
• Je bent inzetbaar tussen maandag – zaterdag 08.00-22.00 uur;
• 5 dagen per week (zondag gesloten);
• Zaterdag & maandag beschikbaar;
• 3 avonden per week beschikbaar;
• Je kunt per direct starten;
• Je bent 20 – 40 uur per week inzetbaar, in overleg bespreken we welke uren voor je passen.

Bieden

Majorel weet dat jij belangrijk bent. Het personeel is de belangrijkste voorwaarde voor succes. Daarom zorgen zij goed voor je en bieden zij voldoende extra’s! Korting op je fitnessabonnement, een collectieve zorgverzekering en leuke bedrijfsfeestjes (wanneer dit weer kan) zijn slechts een greep uit onze arbeidsvoorwaarden. Majorel is een organisatie met internationaal karakter. Zij hebben een hecht, onwijs leuk en divers team. Zij zijn blij met mensen met verschillende achtergronden, ervaringen en perspectieven. Ze kunnen immers alleen de beste service bieden met collega's die net zo divers zijn als de klanten die zij bedienen. Majorel is als organisatie dynamisch, flexibel en biedt voor jou persoonlijk voldoende doorgroeimogelijkheden. Je krijgt de kans om mee te denken en jezelf verder te ontwikkelen binnen een grote, internationale organisatie.

Werktijden

Van maandag – zaterdag tussen 08.00 uur en 22.00 uur.

Duur van de opdracht

7 maanden.

Werklocatie

Deze vacature is in beheer van Boy Ramakers, te bereiken via Boy.Ramakers@podium24.nl of +31 6 11 74 34 19.